18 Mayıs 2012 Cuma

Ortaya karışık keçe çalışmalarım

18.05.2012

Cuma günümüz mübarek olsun.
2 haftadır kursa gidip bir türlü tanzimine sıra gelmeyen 
şalım bitti.
karşınız da ;

Ve Sevgi arkadaşımın yapmış olduğu
Şapkası

Hocamınızın yakası



Bu da benim yapmış olduğum yakam
Sadece uçlarına nazar boncuğu yapıştıracağım.




Bu günlük bu kadar herkese hoşçakal
Yapılacak çok işim var daha
1-kızım ile bana bir örnek mutfak önlüğü( bu arada kızım mufak önlüğünü okuma bayramında da giyecek ( ne reklam ama :)))
2-Evimin mutfak takımı bitecek
3-Kızım ve benim şapkalarımız yapılacak
Şimdilik aklıma gelenler bunlar

Eğer benim de olsun diyorsanız.cigdemk6@gmail.com dan ulaşabilirsiniz....







2 yorum:

  1. Merhabalar sizi bulmak bayağı zor oldu doğrusu, sonunda buldum. Çalışmalarınız çok güzel, takibinizdeyim, sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  2. Çokkkk teşekkür ederim.
    Bende sizi memnuniyetle takip edeceğim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.