2 Haziran 2012 Cumartesi

Yep Yeniler Lahusa Tacım

31.05.2012


Bugün Kızım'ın okuma bayramı etkinliği vardı.
Maaşallah çocuklarımıza çok başarılılar.

Akşam  21:00  gibi eve geldik.
Ufaklık uyudu, ablamız da yorgunluk dan erken uyudu.



Bende şöyle bir keyifle blog'a takılayım  derken eşim iş yerinden lahusa tacı sipariş almış.Ve ama saat 23:00 de haber veriyor.Acil miş.


Ben de aldım malzemelerimi önüme bir de baktım slikon tabancam yok.
Ara,tara yok kurtarıcı meleğim annemi aradım.meğer annem almış tabancamı sağ olsun babam getirdi tabi saat de ilerliyor.

ilk defa lahusa tacı yapan biri olarak çok özel olmasını istedim.
Hocamızın göstermiş olduğu farklı bir gül denedim.
Yani ürün ilk defa denedim,çiçek ilk defa denedim,

İş yerinde çok beğenilmiş bu gece bir tane daha yapacağım.

Sevgiyle kalın.


Not:Eğer sizde bu ürünlerden isterseniz e-postam kececetasarim@gmail.com
adresinden ulaşabilirsiniz.





Lahusa Tacı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.