15 Ağustos 2012 Çarşamba

Kendin Yap


Arkadaşlar bu da benim ürettiğim kendin yap projesi.
Ama başkaları yapmış mıdır bilmiyorum.
Yalnız penguenleri sevdiğim  buzdolabın da belli oluyor dimi.

Benim buzdolabımın 16 tane yumurta yeri var ama biz yumurta seven bir aile olduğumuz için bir koli alıyoruz.
İyi de bir koli buraya sığmaz ki kafamda bir den ampüller yandı
Hemencecik boşalt tığım yumurta kutusunu yan taraf da ki boş göze göre kestim.

Sanki araba icat etmişim gibi anlatıyorum :)


                                  Boş Yumurtalık                                                       Dolu Yumurtalık



                       Kendin Yap yumurtalığı

                                                                                                  Kendin Yap Projem

4 yorum:

  1. Çok işlevsel olmuş bence hiç de küçümsemeyin, çok yumurta yiyen aileler için süper çözüm bence :)

    YanıtlaSil
  2. Cok seker anlatmissiniz :) pratik ve akillica bir cozum bulmussunuz, kutlarim sizi :)

    Iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilginanneler yorum'un için teşekkür ederim.
      Size de iyi bayramlar...

      Sil

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.