3 Eylül 2012 Pazartesi

1 EYLÜL DÜNYA BARIŞ GÜNÜ



Nilüfer Belediyesi 1 Eylül Dünya Barış Günü’nde bir kez daha ‘İnsana Barış Yakışır’ sloganıyla geniş katılımlı bir organizasyona imza attı. FSM Bulvarı’ndaki hastane alanında düzenlenen etkinlik yüzlerce Nilüferliyi barış çağrılarının ortak paydasında buluşturdu. 
Nilüfer Halk Dansları Topluluğu’nun danslarıyla renklendirdiği etkinlikte 

Başkan Bozbey, konser alanını dolduran yüzlerce Nilüferliyle barış çağrısını hep bir ağızdan dile getirirken havai fişek gösterisi de coşkuyu artırdı.


Nilüfer Belediyesi’nin Dünya Barış Günü konserinde sahne alan Yavuz Bingöl de “Barışta, oğullar babalarını, savaşta babalar oğullarını gömer. Yaşasın barış!” derken, Türkiye’nin dört bir yanında kardeşlik olması isteğini dile getirdi. Bingöl konserinde sevilen şarkılarını Nilüferlilerden oluşan koronun eşliğinde seslendirdi.
Çok güzel bir gece geçirdim.
Sesim kısılana kadar şarkılarına eşlik ettim,
Yeri geldi oynadım,
Yeri geldi ağladım
İyi ki Ben Nilüferliyim.
Bu güzel geceyi kendime doğum günü olarak hediye ediyorum.
İyi ki doğdum :)

Daha fazlası ve kaynağı için buraya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.