8 Ekim 2012 Pazartesi

Sizzix kesim plakası / Yükseklik Adaptörü



08.10.2012

Merhabalar arkadaşlar,
Uzun zamandır araştırmalarımın sonucunda yurtdışı'dan ithal ettiğimiz  keçe, kumaş, her türlü karton ve kağıt, 1mm'lik aluminyum, 5mm'e kadar balsa ahşap, mobilya ahşap kaplamaları, 1mm'lik pirinç ve bakır tabakalar, poşetler, 3mm'e kadar fotobloklar, 3mm'e kadar folyo, ince kauçuk ve muşambalar, süngerler, gerçek ve yapay deri, esnek mıknatıslar, küçülen kağıt, 1mm'lik tenekeler ve dahası makasın kesebildiği birçok malzemeyi kesen Sizzix Sizzix Big Shot ve Sizzix Sizzix Big Shot Pro için kullanılan kesim plakaları ve yükseklik adaptörü çok uygun fiyatlar la temin edilmektedir.Ayrıca kısa süre içinde ve yine çok uygun fiyatlarla kalıp temin edilecektir.


Standart Kesim Plakası : 30,00 TL ( Çifti )
Standart Kesim Aparatı ölçüleri :  22,2 x 15,8 x 0,3 cm
Bu kesim plakası sadece Big Shot makinesinde kullanılabilir.
Tüm Kesim Plakaları iki taraflı kullanılabilir.           


Pro Kesim Plakası : 75,00 TL ( Çifti)
Pro Kesim Plakası ölçüleri :  36 x 31 x 0,3 cm
Bu kesim plakası sadece Big Shot Pro makinesinde kullanılabilir.
Tüm Kesim Plakaları iki taraflı kullanılabilir.          

Uzun Kesim Plakası : 50,00 TL ( Çifti)
Uzun Kesim Plakası ölçüleri :  37,5 x 15,8 x 0,3 cm
Bu kesim plakası sadece Big Shot makinesinde kullanılabilir.
Tüm Kesim Plakaları iki taraflı kullanılabilir.           




Konu ile ilgilenen veya çevrenizde ilgilenen arkadaşlarınıza bilgi vermenizi rica ederiz. Bilgi için kececetasarim@gmail.com veya 05412802200 Telefon dan benim le iletişime geçebilirsiniz.

Kucak Dolusu sevgilerimle...



8 yorum:

  1. Bilgi için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  2. plakalar sizzix orjinal plaka mı başka bir marka mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdekinler sizzix di ama kalmadı.
      Yeni plaka için sipariş topluyorum.
      Kalıp için de size bilgi mesajı yollayacağım

      Sil
  3. aa bir de kalıp demişsiniz elinizde hangi kalıplar var

    YanıtlaSil
  4. ok mesajınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar. Hala Sizzix kalıplarıyla ilgileniyor msnz acaba? Bende keçe kesmek için Sizzix makine almak istiyorum ama kalıpların fiyatları çok yüksek olduğundan cesaret edip alamıyorum. Kalıp çeşidim olmadıktan sonra makinem olsa ne olur deyip deyip sürekli erteliyorum. İnternetten araştırmalar yapıyorum nereden nasıl uygun fiyatlı kalıp ve makine bulabilirim diye onca araştırmama rağmen pek bir şey bulamadım. Yurt dışından çok uygun kalıp ithal eden tedarikçi buldum ama toptan satıyor en az 10 adet almanız gerekiyor. Çevremde böyle şeylerle pek ilgilenen olmadığından sipariş veremiyorum. Kalıp ve makine fiyatı buradakilere göre o kadar uygun ki anlatamam! velhasıl; eğer hala kalıp temin ediyorsanız bende almak isterim. bana msj atarsanız sevinirim. yaseminkopuk@mynet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, satış yapmamaktayım bilgilerinize

      Sil

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.