22 Kasım 2012 Perşembe

Sipariş Defterim de süslü püslü :)


22.11.2012 
Bu aralar keyfime diyecek yok valla
Her gün yeni sipariler, projeler üretiyorum :)
Keçe+kumaş ile önlükler baykuşlar hazırlıyorum
Renkleri hayat dolu bitmiş hallerini de sizler ile paylaşacağım.
Yeni yıl konseptinin başladığı mağazalardaki hareketlilik  ürünlerin verdiği heyecan,içimi kıpır kıpır.
Bakalım Keçece Tasarım Atölyesinde yılbaşı için neler üretilecek. 



Benim sipariş defterim.


Sizde isterseniz bana ulaşmak için kececetasarim@gmail.com

Sevgilerimle...
Mutlu,Huzurlu,Bol bereketli günler dileğimle.




2 yorum:

  1. Çok cici bayıldım hemde en sevdiğim renk ellerine,emeğine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,Bende çok severek kullanıyorum.

      Sil

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.