21 Mayıs 2013 Salı

Uzun aradan sonra merhabalar.....




Merhabalar,

O kadar uzun zaman olduki blog yazmayalı açıkcası ben sizi çokkkk özledim. :)))))

Efendim işe girdim ,çıktım çocuklarla vakit geçirdim,keçe ile ilgili kermeslerim oldu. Gezmeler tozmalar hiç bitmedi dolu dolu yaşadım eve durduğum her anımı her vaktimi.

Bu arada ben ev hanımlı görevimi bırakıp.
Muhasebe Sorumlusu görevimi devir aldım.
Ama keçe ile aşkımız hiç bitmez....

Siparişler...
Keçe satışı...
Kesilmiş keçe satışı...
Ve özel tasarımlar....
Ben elimden geldiğince seve seve herkesin siparişlerine geri dönüş sağlıyorum.

Sizlerele daha sık görüşmek dileğimle....


1 yorum:

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.