22 Ağustos 2012 Çarşamba

Ben Ölmeden Çekilişi var


Katılmak için tık tık


3. Hediye Çekilişi | Puslu Kıtalar Atlası


Son yaptığım dingoluğu hatırlarsınız. Aynı kitaptan (Puslu Kıtalar Atlası-İhsan Oktay Anar) iki tane almıştım. Dingolukta Son Nokta yazımdan sonra kitabı çekilişle hediye et diyenler oldu. Ben de "Tamam ederim, iyi fikir" derken unuttum gitti. Bugün aklıma geldi ve bayram vesilesiyle bir çekiliş yapmaya karar verdim. İlk iki çekilişimde kitabı kitapçıdan aldıktan sonra orada hediye paketi yaptırıp gönderiyordum. Şimdi ise paketi kendim yapacağım için içine başka şeyler de koymak istedim. Bu nedenle İngiltere'den aldığım İngiliz askeri anahtarlık ve Paris'ten aldığım Eiffel Kulesi anahtarlığı da pakete ekliyorum. Çekiliş süresince belki başka sürpizler de ekleyebilirim. :)


Katılım İçin: Blogumun izleyicisi olmanız ve çekilişi bir görsel ile blogunuzda duyurmanız.
Duyurduktan sonra ise paylaşım linkini bu postun altına yorum olarak bırakmanız.

Çekilişe Son Katılım Tarihi: 26 Ağustos 2012 Pazar / Saat: 23:59

Hayat paylaştıkça ve okudukça güzel...

1 yorum:

  1. Merhaba ! Bloğunuzu çok beğendim.Hediyeleriniz müthiş.Ben de katılmak istedim.Sayfamda yayınladım.Bol şans bana.Sevgiler size.Link : http://hobivemoda.blogspot.com/2012/08/kecece-tasarm-ben-olmeden-cekilisi-var.html

    YanıtlaSil

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.