24 Ağustos 2012 Cuma

Memleket Kokusu


Bu sene bana izin yok.
Yeni işe girdiğim için eşimde ben o zaman büyük kızım Ecrini de alıp Zonguldak / Devrek / Eğerci 'ye gidiyorum dedi ve 3 günlük ayrılık başladı.Ben de küçük kuzumla  başbaşa kaldım.
Ve sağ salim memleketten döndüler elleri de boş gelmemişler
İşte tap taze fındık 




Ve Taze barbunya



Ve Çarliston,inan ki o kadar taze ki çıtır çıtır


Yeşil Elmalarımız


Adı üzerinde Taze Fasülye


Bize afiyet olsun.
Aaa sizde buyrun gelin hepimize yeter.Yeter ki gönüller bir olsun

2 yorum:

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.