5 Eylül 2012 Çarşamba

Bu gün Benim Doğum günüm



03.09.1980

Tık tık ben dünyaya gözlerimi açtım.
Tabi ailede ikinci çocuk olunca erkek bekleniyor.
O zaman lar nerde ultrason cihazı
Baban en afillisinden iki tane araba almış.
Birisi sarı demirden kamyon ve hala duruyor şimdi kızlarım oynuyor
Diğerini pek hatırlamıyorum...
Benim çocukluğum çok hareketli geçmiştir.
Beni tanıyanlar ah çiğdem sen küçükken diye başlarlar anlatmaya....
Ve saatler ce devam eder.
Erkek fatma ve uzaylı zekiye lakap larım vardı.
Erkekler le tek kale maç oynardım.

Şimdi büyüdüm

Ve Anne oldum.




6 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun!Gülümseyin bu gün kalan ömrünüzün ilk günü!!!Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. o zaman mutlu yıllara sanaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Geç gördüm kusura bakma canım nice yıllara, kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.