5 Eylül 2012 Çarşamba

Sade Kahvenin Çekilişi var


Çekilişe katılmak için buraya tıklayınız.


Sade kahvenin güzel izleyicileri.
Sandık dolap ne varsa karıştırıyorum.
Bu kırlentte bulduklarımdan biri
Küçük bir çekiliş yapmak istedim.
Bu kırlentten 3 adet var, 3 ünüde 1 kişiye vericem.
Klasik çekiliş şartları.
Ama özel rıca Agustos ayı çekilişleri diye bir araya sıkıştırmayın kırlentlerimi. Resimli bir post hazırlayın.
Keşke her ay yapabilsem bir gelenek haline getirebilsem. Ama kendime güvenemiyorum becerebilirmiyim diye. Biliyorsunuz ben iki çok istediğim çekilişe katıldım ve ikisinide kazandım okadar çok sevindimki anlatamam. İnşallah bu kırlentlerde çok isteyen bir okurumun olur.
Öptüm kalın sağlıcakla.
Not: 10 eylül gecesi çekilişi yapıcam bol şans...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

-Blog sahibi değilseniz adı/url (üçüncü seçenek) seçeneğini seçip ad kısmına adınızı veya rumuzunuzu yazıp url kısmını boş bırakarak yorum gönderebilirsiniz.

If you are not owner-blog name / url (third option), select and write the name part of the url field blank, leaving your name or nickname can post comments.